Πολιτική Αλλαγών & Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε η συσκευασία όλων των προϊόντων να πραγματοποιείται με απόλυτη προσοχή προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Σπανίως υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν. Η αλλαγή του προϊόντος ή του τμήματος του προϊόντος που είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει φθορές μπορεί να πραγματοποιηθεί στον μεταφορέα που σας το παρέδωσε χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση, σε περίπτωση που κατά το χρόνο παραλαβής διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα σε αυτό. Μπορείτε να μας ενημερώσετε εντός 10 ημερών στο e-mail info@loutrina.gr , γνωστοποιώντας μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν σε αντικατάσταση του φθαρμένου ή ελαττωματικού.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Πότε και πώς μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας;

Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@loutrina.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 210 9961300.

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 12 ημερολογιακών ημερών.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Εντός 12 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε με όποια μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε με δική σας χρέωση. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται μέσω αποστολής e-mail στο info@loutrina.gr καθώς και τηλεφωνικώς στο 210 9961300.

Σημειώνουμε ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω 12 ημερών ( ημερομηνίας αποστολής: με τη σφραγίδα του ταχυμεταφορέα ή του ταχυδρομείου). Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋποτίθεται ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, δεν έχουν αφαιρεθεί ετικέτες ή σημάνσεις που φέρουν επάνω τους τα προϊόντα και είναι άθικτη η συσκευασία του.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα ή έχει αποσταλεί λάθος προϊόν από την εταιρεία μας, όπου τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία και εφόσον το προϊόν αποσταλεί μόνο με την Τrans All Space στο κωδικό της εταιρείας μας τηλ. 210 8846000.

Τέλος, όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους, συνοδεία όλων των απαραίτητων παραστατικών.

X