FAQ

FAQ

FAQ's Απαντάμε στις πιο συχνές σας ερωτήσεις!

1. Πως μπορώ να ολοκληρώσω την παραγγελία μου online;

Βήμα 1
Στην σελίδα προϊόντος που επιθυμείτε θα βρείτε αναλυτικά στοιχεία (τιμή, περιγραφή, φωτογραφίες) που αφορούν στο προϊόν. Διαβάστε προσεκτικά τις αναγραφόμενες προδιαγραφές του προϊόντος και πατήστε “Προσθήκη στο καλάθι!” για να το προσθέσετε στο καλάθι αγορών σας.

Βήμα 2
Στο επάνω δεξί τμήμα της ιστοσελίδας αναφέρεται το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας καθώς και ο αριθμός των προϊόντων που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας. Πατώντας στο συνολικό ποσό ή στο “Καλάθι” μπορείτε να πάτε στην σελίδα της παραγγελίας.

Αν αγοράζετε για πρώτη φορά από το loutrina.gr, επιλέξτε το ‘’Σαν επισκέπτης’’.

Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει ξανά από το loutrina.gr ή έχετε ήδη λογαριασμό (μόνο με e-mail και password) επιλέγετε το “Έχω ήδη λογαριασμό!” και συνδέεστε στον λογαριασμό με το e-mail και το password που έχετε ορίσει!

Βήμα 3
Αφού επιβεβαιώσετε τα προϊόντα και τις ποσότητες τους που βρίσκονται στο καλάθι καθώς και το συνολικό ποσό της παραγγελίας,  συμπληρώνετε προσεκτικά την φόρμα με τα στοιχεία σας στα Ελληνικά, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης & επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής. Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας επιλέξτε “Ολοκλήρωση Παραγγελίας”.

Αν για οποιονδήποτε λόγο δυσκολεύεστε, μπορείτε να μας καλέσετε στον αριθμό 210 9961300 ώστε να σας κατευθύνουμε και να επιλύσουμε οποιαδήποτε απορία σας.

2. Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Φυσικά μπορείτε να κάνετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας.  Καλέστε μας καθημερινά (εκτός Σαββάτου, Κυριακής, επισήμων εορτών και αργιών) από τις 09:00 έως τις 15:00 στο 210 9961300 και θα σας εξυπηρετήσουμε.

3. Το αγαπημένο μου προϊόν εξαντλήθηκε! Τι γίνεται τώρα;

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά καθημερινά (εκτός Σαββάτου, Κυριακής, επισήμων εορτών και αργιών) από τις 09:00 έως τις 15:00 στον αριθμό 210 9961300 προκειμένου να προχωρήσουμε σε ονομαστική κράτηση του προϊόντος (χωρίς χρέωση) και θα σας το αποστείλουμε με την επόμενη παραλαβή.

X